Rob & Lia naar Finland en Zweden

Ook in Zweden prima weer

Hallo allemaal,
Vandaag is het alweer zaterdag de 30e, nog een weekje en dan zijn we alweer thuis, maar zover is het nog niet. Gisteren hebben we overnacht in Lulea, we verbleven daar in een leuk apartementje. 's-Avonds was er in het restaurant buffet en dat was best goed. De reis naar Lulea was niet zo heel erg lang en we hadden een uurtje extra, waardoor we al vroeg aankwamen. Om 16.00 zijn we naar de sauna en zwembad geweest in het hotel. Nu houd ik het niet zolang uit in de sauna dus na 5 minuten en even zwemmen had ik het wel weer gezien, maar Rob heeft het toch wel een uurtje volgehouden.
Vandaag zijn we in Umea, een stadje zo'n 260 km vanaf Lulea waar we gisteren waren, dus ook vandaag niet zo'n lange rit. We hebben hier een kamer op de 13e verdieping, dus heel hoog, maar het uitzicht is prachtig, op de foto's is dat wel te zien.
Vanmiddag hier vlakbij lekker biertje op het terras gedronken en vanavond in het hotel gegeten. Morgen vertrekken we naar Sundsvall, ook niet zo ver hier vandaan, zal zo'n 250 km zijn. In Sundsvall blijven we 2 nachten en dat is wel even lekker. De dagen erna hebben we een aantal langere ritten te gaan, dus kunnen we ons daar een beetje op voorbereiden. Tja en wat het weer betreft, het is hier nog steeds prima, geen regen gehad en de temperatuur ligt zo rond de 20-22 graden, kortom we treffen het echt.
Goed ik ga er weer mee stoppen, iedereen de groetjes hier uit Zweden en tot de volgende keer maar weer.
Lia & Rob