Rob & Lia naar Finland en Zweden

Groeten van de Kerstman

Hoi allemaal,

Vanuit onze laatste overnachtingsplaats in Finland weer even een berichtje van ons. Gisteren verbleven we in Levi in een hotel gelegen tegen een berghelling. Een heel nieuw complex met hotelkamers en apartementen. Wij hadden daar een apartement. De rit was best wel lang en er waren weinig mogelijkheden om echt binnendoor te rijden.We hebben even moeten vragen om het hotel te vinden, want de navigatie was even de weg kwijt, maar het is gelukt.

Vandaag verblijven we in Rovanimie, de woonplaats van de Kerstman. We zijn dus ook in Santa Claus Village en Santa Park geweest. In Santa Claus Village waren een aantal winkeltjes met Finse souvernirs en Kerstsouvenirs. Bij Santa Park moesten we een zgn. grot in. In het midden van deze grot werd een voorstelling gegeven en kon je met een treintje een ritje maken. We vonden dit wel meer geschikt voor kinderen, maar als je hier bent moet je er toch even naar toe geweest zijn.

Morgen vertrekken we naar Zweden, dus Finland zit erop. De rit is niet zo heel lang en in Zweden gaat de klok weer een uurtje terug, dus we hebben alle tijd morgen. Dan nog even het weerbericht uit Finland. Het is hier nog steeds prima al was het vandaag iets minder, maar geen regen dus we mogen nog steeds niet mopperen.

Dit was het dan weer, morgen weer een nieuwe dag en een ander land. Tot de volgende keer maar weer.

Groetjes van ons en de Kerstman

adrie

geweldig om bij de kerstman te zijn, zou het ook wel willen. en heerlijk dat jullie nog steeds zulk mooi weer hebben. hier is het nu ook goed.

Yvonne

Je heb natuurlijk vast wel iets gekocht voor de Kerst, leuk hoor die reis van jullie.
Hier is het weer gelukkig ook beter al krijgen we morgen wel weer regen zeggen ze.
Vandaag zij mijn vader en moeder geweest (ook jou vader en moeder natuurlijk) Zijn even de markt op geweest en hebben buiten kunnen eten tussen de middag, nou de groeten weer,

Kussie van Zussie en de rest

Rien

Leuk om te weten dat het allemaal naar wens gaat.
Geniet er van.
Fijne reis verder.