Rob & Lia naar Finland en Zweden

Groeten uit Noord-Finland

Hallo allemaal,
Weer even een kort berichtje van ons. Gisteren verbleven we aan de westkant van Finland in Oulu, na een rit die nog best wel lang was, en die we hebben afgelegd over de doorgaande wegen, kwamen we aan in het hotel. Een prima hotel, waar we 's-avonds lekker hebben gegeten. Vanmorgen zijn om een uurtje of 10.00 vertrokken naar de oostkant van Finland, dus eigenlijk zijn we overgestoken. Momenteel verblijven we in Kuusamo, dat ligt zo'n 45 km vanaf Rusland, maar daar gaan we maar niet naar toe. Trouwens dat land mag je toch niet zomaar in. De trip vandaag was ook weer erg mooi, we hebben weer veel rendieren onderweg gezien, dus dat was ook weer oppassen, want die beesten lopen gewoon midden op de weg. Morgen vertrekken we nog iets meer omhoog en gaan we naar Levi, dat is ook onze meeste noordelijke verblijfplaats van deze vakantie, daarna zakken we weer af naar het zuiden. We passeren de poolcirkel, dus dat is wel weer apart.
Verder gaat alles prima met ons, en het weer is nog steeds super. Vandaag was het zo'n 25 graden dus we mogen over het weer zeker niet klagen.
Van ons uit Finland weer de groetjes, en tot de volgende keer maar weer.
Rob & Lia

Yvonne

Is het voor Rob ook een beetje vol te houden?
Hier is het nog steeds niet echt zomer dus jullie zitten goed daar. Ik ben snipverkouden maar beter nu dan over 3 weken, veel plezier nog en de groeten van ons alle 5
Kussie Zussie en de rest.

lies

Alweer een leuk verhaal! Fijn dat jullie genieten en super dat mooie weer; hier is het slecht. groetjes Lies

adrie

fijn dat jullie het zo leuk hebben geniet er maar van. het is woensdagochtend en zowaar schijnt de zon, ben benieuwd hoelang.
groeten adrie en jacques

w.groeneweg

fyn dat bij jullie alles goed gaat,