Rob & Lia naar Finland en Zweden

Nog steeds prima weer hier

Hallo iedereen,

Daar zijn we weer even. Momenteel verblijven we in Kuortane in een hotel op een groot sportcomplex. We hebben hier een klein apartementje. Gisteren waren we in Jyväskylä en hebben we geen berichtje geschreven, alleen wat foto's geplaatst. Vandaag na een rit van zo'n 300 km hier om 16.15 aangekomen. Wederom een hele mooie trip door de prachtige natuur van Finland. Morgen gaan we ruim 300 km in noordelijke richting. Het weer is hier nog steeds prima (naar ik hoor een stuk beter dan ik Nederland; we hebben medelijden met jullie). Gisterenmiddag en vanmiddag hebben we een bui gehad en vannacht heeft het geregend, maar verder is het hier iedere dag zonnig en zo'n 25 graden. We merken ook dat het 's-nachts maar heel kort donker is, dat zullen we de komende dagen nog wel meer ervaren, want we gaan toch steeds noordelijker.

Goed luitjes, dit was het weer voor vandaag, wellicht tot morgen en anders later.

Groetjes Rob & Lia

Reacties

Reacties

Yvonne

Nou geniet er maar van, wij zijn druk een Ark aan het bouwen zodat we straks weg kunnen varen uit de straat.
Het is hier nog niet droog geweest sinds gister.
Dennis het al 2 natte dagen op Texel,

Groeten en een kussie van Zussie en de rest

Anneke

ik wens jullie heel veel plezier stuur maar wat zon deze kant op het lijkt hier wel herfst ik ben niet thuis vandaar een late reactie

groetjes Piet en Anneke

adrie

fijn dat jullie zulk mooi weer hebben. hier is het niks hoor. mijn computer is kapot dus zit nu op een laptop met een lange draad (want ik krijg hem niet wireles) en zo kan ik eindelijk jullie verhalen lezen.
nog veel plezier en tot schrijfs

carla

een frisse groet uit holland jullie vervolgen de reis en wij volgen jullie,erg leuk de verslagen te lezen genieten jullie samen van de reis wappers carla.

Rien & Alie

Nog veel plezier,geniet er van.
Hier is het nu prachtig weer.
Groetjes,
en een goede reis!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!