Rob & Lia naar Finland en Zweden

Zonnige en warme groeten uit Finland.

Hallo Nederland, Vanuit een zonnig en warm Finland even een berichtje van ons. Vanmorgen 0m 05.30 opgestaan en na het ontbijt kwamen we aan in Helsinki. We waren snel van boord en om 07.10 zaten we in de auto op weg naar onze volgende overnachtingsplaats Jyvaskyla. Het eerste stuk ging over een vrije 'snelle' weg en daarom zijn we later wat meer binnendoor gegaan. Een heel erg mooie natuur hier, veel water en bomen en weinig verkeer, dus eigenlijk ideaal. Vanmiddag was het hier zo'n 29 graden, dus over het weer mogen we tot nu toe nog niet klagen. Om 15.00, na zo'n 350 km, in het hotel aangekomen en vanavond hebben we hier in een naastgelegen restaurant gegeten. We blijven hier 2 nachten. We hoeven morgenochtend niet heel vroeg weg. Na het ontbijt gaan we een route maken ten noord-oosten van hier, dat is midden in merengebied en zondag trekken we weer verder. We wensen jullie allemaal een prettig weekend en tot de volgende keer maar weer. Groetjes Lia & Rob

ineke l

jullie prettige vakantie en hele goede reis

Astrid

Hoi. nou jullie hebben in ieder geval mooier weer als dat het hier is. Het is hier gewoon koud!! groetjes uit Wervershoof