Rob & Lia naar Finland en Zweden

Groeten van zee!

Hallo allemaal, Hier dan ons eerste berichtje. Op het moment dat ik dit schrijf zijn we op de boot onderweg naar Finland. We zijn gister om 11.30 vanuit Hoorn vertrokken met mooi weer. Net over de grens van Duitsland hebben we wat gegeten en vervolgens onze reis vervolgd richting Rostock. De reis is goed verlopen, alleen voor Hamburg kwamen we in een file terecht en hebben we er 2,5 uur over gedaan om 10 km verder te komen. Gelukkig hadden we voldoende tijd voor de trip genomen, want we kwamen om 21.15 in de haven van Rostock aan en het inchecken startte om 22.00, dus we waren keurig op tijd, maar we hebben wel ruim 10 uur gedaan over 630 km. Na het inchecken en wachten, waren we om 23.30 in onze kamer. De klok ging ook nog naar Finse tijd, dus een uurtje later. Vannacht om een uurtje of 3.00 is de boot gaan varen en we hopen morgenochtend om 07.00 in Finland aan te komen. Het weer is momenteel niet geweldig, veel wind en wat regen, dus geen weer om buiten te zijn. Vanavond hebben we diner aan boord en gaan we daarna maar vroeg slapen want morgenochtend moeten we weer vroeg op. Ik ga er nu mee stoppen, wanneer we weer online zijn, zal ik jullie verder vertellen over onze reis. Groetjes allemaal en tot de volgende keer. Rob & Lia

Lies

hallo Luitjes, hoop dat jullie niet zeeziek worden vannacht goede reis verderXXX