Rob & Lia naar Finland en Zweden

Groeten uit Hoorn

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we om een uurtje of 14.30 in onze overnachtingsplaats Hoorn gearriveerd. Omdat het ons wel bevalt hebben we besloten om hier voorlopig maar te blijven. We hebben de spullen daarom allemaal maar uitgepakt en vanavond in ons eigen restaurant gegeten

Wink

Afgelopen nacht hebben we in Schleswig in Duitsland overnacht. We waren al vroeg in dit hotel aangekomen, zo rond een uur of 13.00, maar we konden wel al inchecken. Dit was een heel erg mooi en netjes hotel met sauna, zwembad en jacuzzi en daar hebben we dan ook gebruik van gemaakt. We hadden in dit hotel een hele ruime kamer met zithoek, een stuk beter vergeleken me de kamer van die nacht daarvoor in Soro in Denemarken, dat was echt een stuk minder en 's-nachts heel erg warm, waardoor het slapen moeizaam ging. Vanmorgen vroeg opgestaan en om 07.50 vertrokken, want we wilden toch wel graag op tijd weer thuis zijn, en we hadden toch zo'n 575 km te gaan vandaag. De reis is goed verlopen, wat oponthoud voorbij Hamburg (werk aan de weg) en vlak voor de grens naar Nederland wat file. We hebben er dus zo'n 6,5 uur over gedaan, inclusief tanken en stoppen. Tja en wat het weer betreft; vandaag hebben we al meer regen gezien dan de afgelopen 18 dagen. We hopen dat het snel weer beter gaat worden.

Dit was het dan weer voor dit jaar, we willen iedereen bedanken voor de leuke reacties tijdens onze trip en wellicht tot een volgende keer.

Groetjes,
Rob & Lia

carla

home sweet home neem de regen voor lief het zonnetje doet zijn best hartelijke groet carla

Rien

Hallo,dat hebben jullie snel gedaan!!
Dus welkom thuis,en geniet er van!
m.v.g.
Alie & Rien

wout en riet

wij zijn blij dat alles goed is gegaan,en nu uitrusten thuis van de reis

Yvonne

Welcom home