Rob & Lia naar Finland en Zweden

Groeten uit Zweden

Hallo allemaal, Hier maar weer eens een berichtje van ons. Vandaag alweer onze laatste overnachting in Zweden, morgen verlaten we dit land en zijn we in Denemarken. Momenteel verblijven we in Karlskrona in het zuiden van Zweden. Karlskrona is een leuk plaatsje dat op een eilandje ligt. We zijn hier vanmiddag aangekomen om een uurtje of 4. We hebben hier in de haven een rondje gewandeld/gescoot en zijn net terug van het eten, vanavond was dit een buffet. De afgelopen nacht waren we in het minst goeie hotel van allemaal tot nu toe. Een best wel kleine en krappe kamer. Heel wat anders dan de 2 nachten daarvoor in Sundsvall, toen hadden we een zgn. suite in een hotel gelegen op een berg met uitzicht vanuit de kamer over Sundsvall. De afgelopen 2 dagen hebben we weer heel wat km afgelegd, bijna 900 km. Tot nu toe hebben we een prima reis, we hebben veel gezien en het weer is nog steeds heel erg goed, iedere dag zon en zo'n 22-25 graden, kortom vanaf de dag van vertrek tot nu toe prachtig weer met nagenoeg geen regen. We zullen weer moeten wennen als we weer in Nederland zijn ;-). Dit was het dan weer, tot de volgende keer maar weer. Groetjes Lia en Rob

Yvonne

Geniet nog maar van het weer. Hier is het echt bagger, John staat nu zijn fiets af te spuiten na een rondje baggerfietsen. Wel lekker fietsweer nu, geen wind en niet te warm. Nu even opfrissen en slapen, goeie reis verder.
(we vieren geen verjaardag hoor zaterdag) Morgen komen de papa's en de mama's, John is morgen lekker vrij.

Kussie van Zussie en de rest
-xxx-

adrie

heerlijk hoor dat jullie het zo goed treffen. Dinsdag was een mooie dag maar woensdag een regenachtige, nu gaat het wel weer. Gisteren feest gevierd in de sauna, Ineke jarig Boudewijn met pensioen, en Ik zij de gek ook jarig dus groot feest. Rob we doen het wel over als jij weer terug bent. Groetjes uit Hoorn ook van Jacques

Frits kramer.

Leuk om te lezen dat het jullie zo goed vergaat en zoveel zien en beleven.
Wat het weer betreft, je krijg wat je verdient.
Rob, let je op dat de brug, over gaat in een tunnel.
Verder een hele goede reis weer terug naar huis.

Astrid

Hallo,
Wat leuk dat je even belde. We wensen jullie een goede reis naar huis en we spreken elkaar vast wel een keer over een week of wat. Nu eerst op naar de belgische biertjes!!!
groeten van de Struufjes